Film på Knas..

Är ledig från skolan idag. Precis ätit frukost. Ska egentligen städa huset idag men jag har ännu inte orkat börja med det. Vi får se hur det blir med den saken. Men iaf jag har fixat en film på Knas så något har jag gjort idag. :) Ska sen ut till stallet men har ingen moppe här och orkar inte cykla för tillfället. Lat som man är.

Sen ska alla mina gå idag. Curt och Knas får ta det lugnt idag bara medans Stina ska gå lektion ikväll för Ninna. Sen ska jag ta en tur på Rudolf idag också och så får vi se om det blir någon Nilla det vet man ju aldrig. :)



Gamle Knasig kan han med. :) Har inte hoppat bana på honom på väldigt länge så han var stark som tusan så jag kom inte rätt på hindren som ni kanske ser och sen knep han med bakbenen på oxrarna också. Men hoppade gjorde han utan problem iaf. :) Nöjd med min Knas även om jag inte hade full kontroll kanske. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0