En döende Knas...

Var och fodrade morgon idag också. Knas fick vänta 10 sekunder längre än vad han brukar så han höll bokstavligen talat på att dö, han piper när han vill ha sin mat och det är inte lite heller. :) Eftersom jag inte lindade Curts ben igårkväll så var han jätte svullen i morse och han tyckte väldigt synd om sig själv ska ni veta.

Skrev aldrig något igår eftersom va åkte hem till Fia på kvällen, så jag tänkte att jag gör det nu istället. Mor min fick ta Stina och sen en skrittur på Curt, medans jag red först Knas och sen en tur på Nilla. Knas var jätte fin först men efter ett tag så blev han knas i galoppen, men jag vann över honom faktiskt, stolt över mig själv. Knas vart helt blöt av svett i pannan, men det kunde han ha. :) Sen red jag lite på Nilla och hon var lika fin som vanligt. Underbar helt enkelt. :)

Ajuste kanske ska berätta att ja Stina är efter Orchis Morio. :)


Castro 1,20m :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jag kan höra Knas döende läte xD

2010-04-05 @ 11:47:12
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0