En bulle på dass och en massa hö överallt...

Nytt hö kom idag och snäll som man är så hjälper man ju till, även fast man får höbalar kastade på sig och blev nerkastad i höt, så jag har fått gått hela dagen med hö i byxorna, men det kliar lite skönt bara. :) Sen vart det en liten skrittur på Curt och när jag skuklle försöka få han i form så ställde han sig på bakbenen och sen hoppade upp i luften, så han fick gå i oform för annars hade jag legat på marken, nejdå men vem orkar bråka med den lilla, inte jag iaf. :) Sen vart det Nilssons tur, Johannes red först och gjorde henne mjuk tills jag skulle sitta upp så jag fick siita upp på en underbar liten häst, vart trim i ridhuset. FinFint gick det. Och vill ni veta en sann sak? Johannes käras far har köpt en finfin hjälm till mig, blå/blå GPA Speed Air Ton In Ton. Snäll han är va?? :D Nej då men Johannes ska få en sån så eftersom jag är så underbart söt så hade jag tänkt att jag ska sno den lite ibland, typ varje dag kanske? :) Johannes visste inte ens hur hjälmen såg ut, det var lite kul faktiskt. haha
Stinis gick hopplektion idag för Ninna och hon var underbart fin, för att vara Stina då alltså. Hoppade hela 1m idag, utan att tveka, så det går framåt för min ponny. :) Knaseliknas fick vila idag, orkar inte med honom varje dag förstår ni, imorn blir det lektion för Jan, oh ja jag kommer att skämma ut mig totalt. :)
Bullen på dass får ni aldrig reda på hur det gick till för när jag berättade för Johannes så höll han typ på att dö så jag ska undanhålla den informationen. haha :)


Stella Nova. :)

Kommentarer
Postat av: elin

är stina efter Orchis Morio? :-)

2010-04-05 @ 21:25:26
URL: http://elinb.blogg.se/
Postat av: elin

svar:

Jaha! :-)

Det är min c-ponny också. (:

2010-04-06 @ 12:35:55
URL: http://elinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0