Duktig Ronja...

Först hade vi bowling med skolan och självklart var jag duktig och vann över Jennifer. Okej jag sög faktiskt ganska hårt men Jennifer sög mer. haha

Sen fick jag skjuts av Fia till stallet vid halv 1 kanske. Mockade allt, gjorde all mat och var hur duktig som helst. Gick en liten promenad med Curt så att han fick smaka lite gräs, glad blev han.

Tog en tur på banan med Knas och skulle hoppa vattenmatta men tydligen så gick den bara att hoppa åt ena hållet inte åt andra. Asså den hästen.. Men tillslut när jag hade lagt ner bomarna och ledde han över så kunde han hoppa utan problem sen. Knasig häst man har. Stark som satan var han också.



Fixade allt åt Johannes eftersom han var på någon synsak och vi skulle på lektion så då tänkte jag att det var bäst att jag gjorde det så gick det fort. Skulle egentligen ridit Stina idag också men jag hann inte så hon fick vila.

Sen var det lektion för Erling på superponnyn Curt. Fy vad fin han var idag. Hoppade med bättre teknik och allt, så underbart fin min ponny. Tyvärr så hade mot min ingen kamera med sig så ni får inte se hur underbar han var. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0