Dagens händelser...

Red först Stina på banan medans Lill-Fia red Curt och mor min red Knas. Skulle först bara rida lite dressyr men hon var så fruktansvärt tråkig idag så det fick komma fram ett räcke som jag hoppade på volt först låg det på väldigt lågt men till slut kom det väl upp på 1m kanske, hon har ju inte hoppat så mkt på sista tiden så det var väldigt bra för att vara Stina iaf. Stannade en gång på 1m men det var för att hon sket precis när hon skulle hoppa av och då går det ju inte att hoppa, annars var hon väldigt fin. Eller i ena varvet iaf, det andra var hon hur stel som helst men det vart lite bättre på slutet iaf. :) Så jag är Nöjd med henne idag faktiskt.
Sen när jag var klar med Stina så bytte jag och mamma häst. Hoppade lite på honom också, började på den höjden Stina slutade på. haha. Tro det eller ej men Knas var lat i början. Tog inte riktigt tag i hindret och var allmänt klumpig, men det är ju bättre än att han skenar iväg med en. Men tillslut så blev det lite mer fart på honom och då slutade jag, tänkte att det är bättre att sluta så länge han är bra. Men inget knas idag iaf, så jag är nöjd med honom också. :)

Jag var så fruktansvärt smart när vi skulle fylla på vatten i betforn. Fia höll i slangen och jag höll i själva kranen. Jag står med tyg skor och då börjar Fia spruta lite på mina fötter men tror ni att jag stänger av vattnet? Nej självklart inte, asså hon sprutade inte mkt men det var så att jag blev lite blöt iaf, men sen när jag kommer på att jag faktiskt kan stänga av vattnet så drar jag handtaget ut istället för in så hela mina fötter blir fulla med vatten. Är man smart eller? Ibland är man lite för seg för sitt egna bästa. haha :)



Curt från träningen igår. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0