Äntligen fredag...

Glömde bort att berätta en sak som smarta jag gjorde igår som var lite kul och så jag. Skulle ta moppen till skolan, hade idrott så det var ju egentligen bara på andra sidan vägen, men lat som man då är så ska man ta moppen iaf. Nu är det så att eftersom moppen stod ute hela vintern så har den vanliga saken man startar med slutat att funka så man måste kicka igång den. Så när jag skulle iväg där igår så stod jag och sparkade i flera minuter men inget hände, men tillslut kom jag ju på att jag inte hade vridit om nyckeln något så det var ju därför den aldrig startade. Så jävla smart man är då. :)

Och sen nu när jag suttit och sett på tv så har jag halsat ur en juice förpackning, var bara lite kvar så drack så klart upp allt i förpackningen, det var bara så att det flesta kom utanför munnen. Alla vet ju att jag inte kan dricka utan att det ska rinna över eller så börjar jag hälla innan munnen, och nu gjorde jag så att det ran över två gånger till och med, på mitt vita linne och juicen var röd så linnet är ju jätte fint nu verkligen. Så jävla klantig man är då. Men som tur var va det inte så mkt som kom på linnet, det mesta hamnade i håret och på tjocktröjan. Men jag fattar inte att jag inte kan lära mig att dricka klokt någon gång. :)

Snart blir det stallet, måste byta om först och sen så finns det knappt någon bensin på moppen så jag vet inte ens om jag kommer så långt som till stallet men det får vi väl se, blir glatt överraskad isåfall iaf. :) Och sen när man kommer hem så ska jag baka en av mina kända kladdkakor. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0